poniedziałek, 1 sierpnia 2011

                                        POSZUKUJĘ REDAKTORA!
       Szukam redaktora który będzie pisał :
      - w weekendy,
      - co dziennie ,
Naprzód przyjmę redaktorów na czas określony , czyli na miesiąc.
Zasady:
* Musisz być obserwatorem mojego bloga.
* wejdź do mnie na satrdoll ( masz tu link: alexwoch ) i wpisz w komentarzach, że chcesz  być redaktorem na moim blogu i wybierz sobie kiedy chcesz pisać : np. co dziennie . ALE: Musisz pisać o stardoll i ma być ten artykuł ciekawy!
* Będziesz mógł pisać na moim blogu na razie , na miesiąc a potem będę wybierała Redaktorów na stałe.
Zgłoszenia przyjmuję do 15.08.2011, do godziny: 23.  00

5 komentarzy:

  1. Ja się nie zgłaszam.
    1. Jest za mało obserwatorów.
    2. Nie piszą komentarzy.

    Oo a mogłaś napisać tylko, że co dziennie redaktorki by pisały, a nie, że w weekendy i w soboty i co dziennie.. A sobota to przecież też weekend. Ja bym napisała, że trzeba pisać w każde dni tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zgłaszam.!
    Już mam jednego bloga,więc mam doświadczenie.!
    Mogłabym codziennie dodawać posty...!
    Na stardoll Jestem SingeSelenka.!

    OdpowiedzUsuń
  3. pisze sie codziennie,a po drugie to ta grafika na poważnie zakłócone proporcje,noga jest stanowczo za dłuuuuuga...wyglada to strasznie,rzuca sie w oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się chciałabym pisać w weekendy mam doświadczenie na stardoll inna1314 pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Chętnie pisałabym nawet codziennie. Bardzo chętnie zajęłabym się ciekawym tematem, a mianowicie - metamorfozami i ocenami naszych CG i NCG. Uważam, że wiele z nich jest sztucznych i plastikowych. Metamorfoza objęłaby makijaż i strój dzienny + wieczorowy. Oczywiście, jeśli masz ochotę, mogę się zająć czymś innym ;)

    OdpowiedzUsuń