piątek, 5 sierpnia 2011

Powitanie + nowe lakiery w Starplazie

Hej z tej strony AnnDoll88. Od czasu do czasu będę pisała na tym blogu; zostałam jedną z nowych redaktorek u Oli. Mam nadzieję, że was nie pozanudzam - a wręcz przeciwnie wniosę coś nowego i ciekawego na bloga. To tyle tytułem wstępu..



A dalej...
Dziś do Starplazy dodano nowe lakiery. Jak wam się podobają? Moim zdaniem są śliczne, znajdziemy "panterki" w różnych kolorach i inne pięknie błyszczące,tak jakby z brokatem lakiery.
Nie często zmieniam kolor paznokci ale dziś to zrobiłam, właśnie z okazji zakupu lakierów w nowych barwach. Na opakowaniach tych dzisiejszych nowości widać znaczek z Sea of Stars tzn. że mają one nawiązywać do tego wszystkiego co ostatnio serwuje nam Stardoll wraz z tymi opowiadaniami, komiksem..(?) Lubicie ten cykl? Ciekawe co jeszcze wymyślą.

Oto co zrobiłam z pazurkami:

2 komentarze:

  1. Witamy Karolino. <3 Ja na razie kupiłam ten za 0 sd. xD
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi, szczerze mówiąc, nie przypadły do gustu. Nie lubię brokatu :P

    OdpowiedzUsuń